Чистий прибуток Facebook за 9 місяців зріс в 1,7 рази
Чистий прибуток найбільшої в світі соціальної мережі Facebook за підсумками дев'яти місяців 2017 року збільшилася в 1,7 рази в річному вираженні, до 11,665 мільярда доларів.
Про це повідомляє ПРАЙМ.
Скоригований чистий прибуток на акцію становить 3,95 долара проти 2,28 долара за підсумками січня-вересня 2016 року. Виручка соціальної мережі становить 27,681 мільярда доларів, що в 1,5 рази більше показника за аналогічний період 2016 року.
Чистий прибуток компанії за третій квартал становить 4,707 мільярда доларів, збільшившись в 1,8 рази з показника за липень-вересень минулого року. Скоригований чистий прибуток за підсумками звітного періоду склала 1,59 долара на акцію проти 90 центів роком раніше. Виручка за квартал збільшилася на 47,3% - до 10,328 мільярда доларів.
Квартальна виручка компанії від реклами становила 6,816 мільярда доларів, що на 59% перевершує показник третього кварталу 2016 року. Виручка від реклами на мобільних пристроях за підсумками кварталу становила близько 84% загальної виручки від реклами.
Число щодня активних користувачів соцмережі в вересні 2017 року збільшилась на 16% в порівнянні з минулим роком і становило 1,37 мільярда осіб. Число активних користувачів за вересень зросло в річному вираженні на 16% - до 2,07 мільярда користувачів.
У своєму коментарі до звіту засновник і генеральний директор Facebook Марк Цукерберг заявив, що хороші фінансові показники не так важливі, якщо його сервіс не використовується, щоб "об'єднувати людей".
"Ми дуже серйозно ставимося до зловживань нашою платформою. Ми інвестуємо досить багато в безпеку, що позначиться на нашій рентабельності. Але захист спільноти важливіше для нас, ніж високі прибутки", - заявив Цукерберг.
Нагадаємо, Facebook тестує ідею поділу своєї стрічки новин на дві частини, відокремлюючи комерційні пости від особистих.