У Мінінфраструктури відхрестилися від проекту зміни залізничної колії
Міністерство інфраструктури не збирається змінювати ширину залізничної колії на європейську.
Про це повідомив заступник міністра інфраструктури з питань євроінтеграції Віктор Довгань виданню "Новое Время".
За його словами, проект щодо зміни залізничної колії сьогодні не є ефективним. Однак, французька делегація, з якою обговорювалося питання про залучення коштів ЄС для його реалізації, зацікавлена в ньому.
Одне з джерел у міністерстві, яке побажало залишитися невідомим, говорить, що для людей, які мають професійне відношення до залізниці, це безглуздий проект. Оскільки обсяг інвестицій непідйомний для сьогоднішнього стану підприємства і галузі взагалі. "Для реалізації потрібні мільярди доларів", - повідомили виданню.
Підрахувати точні інвестиції неможливо, бо крім самої "перешивки" рейок, є питання заміни всього рухомого складу і систем, пов'язаних з обслуговуванням. За словами джерела, це порівняно з питанням самої заміни інфраструктури.
Цей проект не новий і розглядався ще у 2014 році.
"В теорії його розглядати можна", - говорить джерело в міністерстві. - "Але якщо брати в облік, як реалістичний план, то люди, які заявляють подібні речі, не мають жодного відношення до галузі".
Раніше, прес-служба Мінінфраструктури повідомила про те, що міністерство спільно з французькою делегацією Міністерства охорони навколишнього середовища, енергетики та моря обговорили питання залучення коштів ЄС для реалізації проекту щодо зміни ширини залізничної колії.
Українська сторона висловила зацікавленість у залученні досвіду фахівців залізничної галузі Франції щодо подальшого розвитку залізничної інфраструктури, будівництва нового рухомого складу, в тому числі із застосуванням системи зміни ширини колії для рухомого складу.