Українська правда

"Бориспіль" ще не домовився з Ryanair - гендиректор

22 травня 2017, 14:00

Державне підприємство "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" продовжує вести переговори про спільну роботу з провідною європейською лоу-кост авіакомпанією Ryanair.

Про це в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" розповів глава аеропорту Павло Рябікін.

"На сьогодні переговори тривають. Ми означили нагальні проблеми і розбили їх на дві частини - технологічна, яка полягає в їх обслуговуванні на території "Борисполя", і фінансово-організаційна - наші ставки зборів, які їм доводиться платити", - сказав Рябікін.

За його словами, підхід авіакомпаній був у тому, що вони хочуть низьку фіксовану суму зборів і не більше, а аеропорт пояснив їм, що регулювання передбачає диференційований показник від злітної маси, інші речі.

"Ми визначили, що для стимулювання нових напрямків нам необхідно знизити ті ставки, про які ми говорили. Міністерству дали чіткі показники, що повинно бути змінено в регуляторній базі, щоб нові, зокрема бюджетні, перевізники, змогли літати в Україну і пропонувати тут свої послуги", - зазначив Рябікін.

Тим часом, на його думку, розроблена аеропортом система знижок буде цікава і базовому перевізнику, і всім іншим.

"Самі переговори - це робочий момент, постійні контакти. Для мене важливість цього питання не в самому приході Ryanair, а в передумовах для подальшої роботи будь-яких нових авіакомпаній", - констатував він.

Говорячи про роботу інших бюджетних авіакомпаній в Україні та в "Борисполі", Рябікін зазначив, що "поки що немає когось, хто міг би базуватися тут і літати, як Wizz Air".

"Ні, поки що таких не очікуємо. Хоча у міністра є план створення національного лоу-кост перевізника, але не маю права розголошувати того, що мені відомо. Ми готові працювати з усіма, хто готовий до нормальних ринкових умов. З нових перевізників очікуємо Qatar – напевне, через рік, з літньої навігації, хоча, можливо, вони прийдуть і в зимову навігацію 2017-2018 рр. Поки що вони не можуть узгодити розклад через низку питань щодо постачань суден від Airbus. Ну, і чекаємо приросту від базового перевізника, у них дуже амбітні плани з розширення флоту: щонайменше плюс чотири широкофюзеляжних борти в наступному році ", - резюмував Рябікін.

Нагадаємо, 15 березня один із найбільших європейських лоукостів - компанія Ryanair - оголосила про вихід на український ринок авіаперевезень.

Загалом новина про "Бориспіль" була неочікуваною, оскільки перед цим в українських ЗМІ пройшла новина про те, що в коді сайту авіакомпанії була знайдена згадка про аеропорт Жуляни.

Пізніше з’явилася інформація, що міжнародний аеропорт Бориспіль поки не може задовольнити запити найбільшого європейського лоукостера Ryanair.

Проте, Авіаперевізник Ryanair оголосив про відкриття маршрутів зі Львова і Києва на два місяці раніше запланованого.

Пізніше, гендиректор аеропорту Бориспіль Павло Рябікін заявив, що бюджетні авіакомпанії потрібно залучати в Гостомель (Міжнародний аеропорт Антонов), а не Бориспіль.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян вважає, що на даному етапі альтернативи аеропорту Бориспіль для польотів лоукостера Ryanair немає.

Читайте також: Пристебніть паски: Ryanair летить в Україну

Раніше ЕП також писала про плани Ryаnair в Україні.