Українська правда

Миколаївська ОДА витратить понад 2 мільйони бюджетних гривень на просування в соцмережах

9 травня 2017, 12:00

Миколаївська облдержадміністрація витратить понад 2 мільйони гривень з бюджету на просування своєї діяльності в соціальних мережах Facebook і Youtube, а також інтернет-ресурсах.

Про це повідомляють НикВести, з посиланням на дані системи державних закупівель Prozorro.

Як наголошується, 5 травня управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Миколаївської облдержадміністрації уклало договір з "Південноукраїнським медіа холдингом" на просування в соціальних мережах та інтернет-ресурсах.

У торгах брали участь ФОП Петренко Іван Миколайович і ТОВ "Південноукраїнський медіа холдинг". За результатами аукціону Миколаївська облгосадміністрація визначила переможцем ТОВ "Південноукраїнський медіа холдинг", який запропонував свої послуги за 2,192 мільйона гривень.

"Переможець торгів зобов'язується забезпечити поширення інформації про актуальні питання соціально-економічного та суспільно-політичного життя області на всеукраїнських інтернет-ресурсах і публічних сторінках в соціальних мережах Facebook і Youtube", - йдеться в повідомленні.

Виконавець зобов'язується розмістити 576 інформаційних повідомлень на сайтах УНІАН, Укрінформ, Українські новини, Інтерфакс-Україна та 218 повідомлень в Facebook і Youtube.

Ціна розміщення одного повідомлення на загальноукраїнських ресурсах становить 2800 гривень. Ціна одного повідомлення в соцмережах Facebook і Youtube - 2659,41 гривень.

Згідно з даними, компанія "Південноукраїнський медіа холдинг" зареєстрована в Херсоні в 2013 році зі статутним капіталом 1,5 тисячі гривень.

Директором компанії є головний редактор інтернет-ресурсу "Херсонські вісті", керівник громадської організації "Союз комуністичної молоді Херсона" Ігор Трубаєв.

Засновник фірми - керівник громадської організації "Редакція інтернет видання  "Херсонські вісті", житель Донецька Олег Соломін.