Alphabet втратила 35 мільярдів доларів через втрату рекламодавців на YouTube
Через тимчасове припинення співпраці ряду великих рекламодавців з відео-сервісом YouTube, акції холдингової компанії Alphabet, що володіє Google і YouTube просіли на 4%.
Про це з посиланням на Reuters повідомляє Ain.ua.
Відзначається, що першими про відмову розміщення реклами повідомили великі британські бренди Marks&Spencer, уряд Британії, BBC, банки HSBC і Lloyds, а також американські AT&T, Verizon, Johnson&Johnson і інші.
"Рекламні ролики цих компаній показувалися в прероллах до відео з небажаним контентом: екстремізм, релігійною пропагандою, расовою дискримінацією. За це відповідали автоматичні алгоритми YouTube", - пише видання.
Точної суми, якої не дорахується сервіс від втрати найбільші рекламодавців, не називається. Але як повідомили в Reuters, мова про сотні мільйонів доларів тільки від американських рекламодавців. Всього за останній рік виручка YouTube склала 14 млрд доларів.
Керівництво Google публічно вибачилося і пообіцяло виправити ситуацію.
"Ми з'єднуємо контент і рекламу. Але оскільки ми беремо контент звідусіль, часом трапляється, що він не відповідає рекламі. Зараз ми активно працюємо над вирішенням цієї проблеми", - заявив Ерік Шмідт в інтерв'ю Fox News.
Також наголошується, що за кілька днів вартість акцій компанії просіла на 4%. Через це компанія втратила в капіталізації більше 35 млрд доларів.
"Для YouTube втрата рекламодавців - вельми серйозна проблема. Зараз у сервісу є один серйозний конкурент в особі Facebook, який активно нарощує свої інвестиції в відео. Рекламодавці, не отримавши бажаного від YouTube, просто перерозподілять свої бюджети в бік конкуруючої платформи", - пише Ain.ua.