Google обігнала Apple і стала найдорожчим брендом у світі
Американські компанії займають перші п'ять місць у рейтингу найдорожчих брендом у світі.
Про це свідчать результати щорічного дослідження консалтингової фірми Brand Finance.
При цьому на першу позицію вийшла інтернет-компанія Google, вартість бренду якої збільшилася за минулий рік майже на чверть і досягла 109,47 млрд доларів.
Бренд Apple подешевшав приблизно на 27%, до 107,141 млрд доларів, в результаті чого він опустився на друге місце в рейтингу.
На третьому залишився інтернет-рітейлер Amazon.com, вартість бренду якого оцінюється в 106,396 млрд доларів (зростання на 53%). Телекомунікаційна компанія AT & T подорожчала більш ніж на 45%, до 87,016 млрд доларів, і піднялася до четвертого рядка списку в порівнянні з шостою позицією в 2015 році.
На п'яте місце з четвертого опустилася Microsoft, незважаючи на те, що вартість бренду зросла більш ніж на 13% - до 76,265 млрд доларів.
На шостому рядку знаходиться перша неамериканська компанія - південнокорейський виробник електроніки Samsung (66,219 млрд доларів, зростання на 13%).
Далі знову йдуть представники американського бізнесу Verizon (65,875 млрд доларів), Walmart (62,211 млрд доларів) і Facebook (61,998 млрд доларів).
Найбільший китайський банк Industrial & Commercial Bank of China (ICBC) замикає десятку лідерів з показником 47,832 млрд доларів.
Серед європейських компаній найвище місце займає BMW. Німецький автоконцерн знаходиться на 17-й позиції проти 15-ї в 2015 році, вартість його бренду оцінюється в 37,124 млрд доларів.