Нардеп опублікував "секретний" контракт з Балчуном
Народний депутат Віталій Купрій оприлюднив копію контракту Міністерства інфраструктури України з главою "Української залізниці" Войцехом Балчуном.
Копію контракту Купрій опублікував у Facebook.
У коментарі "Українській правді" Купрій сказав, що отримав цю інформацію зі своїх джерел в уряді.
Купрій заявив, що написав заяву про злочин у Національну поліцію, де стверджує, що Балчун порушив умови контракту, зокрема без поважних причин був відсутній на роботі і отримував зарплату безпідставно.
"За моїми даними, Балчун 48 днів був відсутній на роботі. Мільйон завданих збитків", - сказав Купрій.
"Цей контракт достовірний. Я отримав його зі своїх джерел в уряді, які я б не хотів називати", - сказав він.
У документах зазначено, що Балчун може бути звільнений з посади у разі одноразового грубого порушення, що завдало "Укрзалізниці" збитків, штрафів, втрати майна на понад 20 млн гривень.
Також його можуть звільнити через систематичне невиконання обов’язків та відсутність більше 3 разів на засіданнях правління компанії без поважних причин. Ще підставами для звільнення є завдання шкоди діловій репутації, розголошення конфіденційної інформації, невиконання фінансового плану на 25%.
Зарплата Балчуна, згідно з контрактом, 462 тис грн/місяць.
У контракті зазначено, що він діє до 5 червня 2017 року.
Раніше цю дату закінчення договору з Балчуном назвав міністра інфраструктури Володимир Омелян.
За словами Омеляна, Балчун виступив проти публікації контракту, посилаючись на конфіденційну інформацію.
Як відомо, 25 січня Омелян розкритикував роботу Балчуна на засіданні уряду.
Нагадаємо, Балчун був призначений на посаду голови "Укрзалізниці" за результатами відкритого конкурсу розпорядженням Кабінету міністрів від 20 квітня 2016 року.
Раніше прем'єр-міністр Володимир Гройсман запропонував провести "авторитетний" аудит діяльності Войцеха Балчуна на посаді голови акціонерної компанії "Укрзалізниця".
Як повідомлялося, раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що процес корпоратизації "Укрзалізниці" був провалений.
Читайте також: Війна за інфраструктуру. Чому в Омеляна забрали "Укрзалізницю"
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"