Українська правда

Бізнес-омбудсмен: Найбільше бізнес скаржиться на фіскальну службу

3 лютого 2017, 14:00

З травня 2015 року в офіс бізнес-омбудсмена надійшло 1453 скарги від бізнесу, з яких 275 надійшло в четвертому кварталі минулого року.

Такі дані озвучив бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета під час презентації звіту про роботу свого офісу за четвертий квартал минулого року.

"Четвертий квартал був особливо плідним. Кількість скарг за цей період збільшилася на 14% в порівнянні з третім кварталом. За цей проміжок часу нам вдалося завершити 182 розслідування", - констатував він.

Найбільше, за словами омбудсмена, до нього звертається малий і середній бізнес.
 
На другому місці за кількістю скаржників - підприємства з українським капіталом, на третьому - підприємства з іноземним капіталом.

Серед найбільш активних індустрій, які скаржилися омбудсмену - оптова торгівля (20% скарг), а також промислове виробництво (19%), сільське господарство (8%), приватні підприємці та представники ринку нерухомості (по 7%).

Як і в минулі періоди найбільше скарг (57%) омбудсмен отримав на фіскальну службу.

"Як я бачу, в минулому році не було кварталу, коли б кількість скарг на податкову службу була менше 50%. На другому місці серед органів, на які скаржаться найбільше - силові відомства, а саме прокуратура і нацполіція. На них припадає 11% всіх скарг", - говорить він.

Особливість четвертого кварталу, за словами Шемети, значний приріст скарг на дії органів місцевого самоврядування. У жовтні-грудні минулого року приріст становив 41%.

Шемета пояснює цю динаміку "реформою децентралізації, в рамках якої місцеві органи влади отримують додаткові повноваження, що викликало зростання звернень на їх дії або бездіяльність".

"З позитиву - зменшилася кількість скарг на митну службу", - зазначив омбудсмен.

Галина Калачова, ЕП

ДФС