Українська правда

Як конкурують успішні забудовники в сегменті елітної нерухомості

30 вересня 2016, 10:00

PROMOTED

Незважаючи на непросту ситуацію в країні, в Києві як і раніше активно будують житло преміум-класу. Покупці адаптувалися, а інвестори не змогли пройти повз досі ненасиченого якісними пропозиціями сегмента ринку. Цікаво, що в будівництво елітного житла вкладають кошти не тільки вітчизняні, а й зарубіжні інвестори. Причина їх інтересу зрозуміла: аналітичні розрахунки показують, що, за відсутності форс-мажорів, входження в проект зараз і виведення нового продукту на ринок через 1-1,5 року буде найбільш вигідним в частині отримання максимального прибутку в перспективі найближчих п'яти років.

Дух конкуренції

Виведення на ринок значної кількості об'єктів, природно, посилює конкуренцію на ньому. Експерти відзначають, що девелопери деяких об'єктів змушені все частіше вдаватися до відкритих маркетингових схем стимулювання продажів, а саме - демпінгувати. У деяких випадках стартові ціни пропозиції знизилися на 10-30% за рік.

Але, при цьому є об'єкти, які навпаки, застосовують тактику "закритих продажів" зі збільшенням цін пропозиції. Це відноситься, в першу чергу до готових будинків.

"Ми почали продаж квартир в житловому комплексі Tetris Hall тільки після закінчення його будівництва. Щоб покупці могли повною мірою оцінити переваги комплексу і чітко знали, у що вони вкладають гроші. Тим самим ми звели до мінімуму всі ризики, які виникають у разі інвестування в проект на етапі будівництва", - аргументують свою політику продажів в компанії KAN Development, яка реалізує даний проект.

 За словами Анни Попруги, представника KAN Development, компанія вперше в Києві, або навіть Україні, вийшла за рамки прийнятих стандартів і продемонструвала справжню повагу до покупців.

"Ми вирішили бути з нашими клієнтами повністю чесними: купуючи квартиру, вони відразу ж отримують повний пакет документів на неї. Крім того, у них є можливість оцінити вже готовий об'єкт, цілодобову роботу служби сервісу, системи "Централізованого розумного будинку" та інші характеристики ", - зазначає Анна Попруга.

Як вважають в KAN Development, виконання всіх цих умов дозволяє їм позиціонувати свій об'єкт дійсно як преміальний. Адже вони виконали всі заявлені обіцянки ще на етапі проекту.

А ось чи виконають їх забудовники, які продають об'єкти на етапі фундаменту - велике питання. Жителі одного з престижних будинків на Печерську, наприклад, до цих пір згадують, як при інвестуванні грошей в будівництво об'єкта, їм була обіцяна повноцінна робота системи "розумного будинку", дитячий майданчик, японський ресторан на даху та ін. В результаті, мешканці будинку, створивши ОСББ, до сих пір "ведуть війну" з керуючою компанією забудовника, щоб позбутися її послуг і нарешті хоча б налагодити щоденне нормальне функціонування об'єкта.

Теж стосується і будівельних матеріалів. Досить згадати регулярно займисті фасади або відпадаючу плитку на так званих престижних будинках.

"Ризиків, пов'язаних з неналежною якістю житла, переданого в експлуатацію, безліч. В першу чергу, це ризики, що стосуються роботи інженерних комунікацій - опалення може не працювати, напір води в трубах може виявитися занадто слабким, електропроводка може не витримувати напруги в результаті одночасного підключення декількох енергоємних електроприладів і так далі", - зазначає Анна Попруга.

Не менш актуальним ризиком при покупці житла на етапі будівництва залишається також ризик довгобуду або взагалі заморожування об'єкта. А як показує столична практика, це можливо навіть у випадку з елітним житлом.

Світові стандарти

"У всьому світі до покупців елітного житла відносяться з підвищеною увагою. І лише в Україні багато забудовників як і раніше цього не роблять. Адже високий рівень сервісу повинен проявлятися не тільки в чемному ставленні до покупця в офісі продажів, а і на всіх етапах будівництва та експлуатації об'єкта", - говорить представник KAN Development.

Наприклад, тільки недавно деякі девелопери почали залучати до розробки своїх проектів відомих архітекторів і дизайнерів, пропонувати ринку сучасні ідеї і ноу-хау, використовувати будівельні матеріали провідних виробників. Tetris Hall, зокрема, став втіленням ряду нестандартних рішень. По-перше, використовувати більше п'яти відтінків керамогранітних плит для вентильованого фасаду. Встановлені в хаотичному порядку, різної фактури і кольору вони, в результаті створили унікальний малюнок проекту Tetris Hall. По-друге, застосувати в комплексі нестандартне рішення з розміром вікон - всі вони різні, що створює неповторний вигляд будинку. Для цього задіяли понад 120 віконних систем. До того ж, всі вони без перемичок - міські пейзажі органічно інтегровані в майбутній дизайн апартаментів.

Не менш відповідально підійшов девелопер і до будматеріалів, фурнітурі і інженерних комунікацій. Також передбачені охорона території, контроль доступу в будинок, відеоспостереження і закритий двір. Для обмеження контролю доступу в приміщеннях встановили proximity-зчитувачі на вхід. Стежити за своїм житлом можна за допомогою системи "Централізований розумний будинок".

 І що особливо примітно - все це вже зараз працює! Придбавши апартаменти, власник може інтегруватися в "інтелектуальне" середовище свого нового житла відразу ж. Кожна квартира підготовлена до підключення як індивідуальних, так і загальнобудинкових функцій - від системи клімат-контролю, управління аудіо/відео пристроями та медіа-контентом, освітленням до управління елементами інтер'єру і навіть кава-машиною! Зробити замовлення різних сервісних послуг, що функціонують в режимі 24/7, можна буде зі смартфона.

"Ось це і є "чесне" житло преміум-класу, - зазначає А. Попруга - Воно відповідає всім світовим стандартам. А не називається елітним тільки тому, що розташоване на Печерську".

Новий рівень

Експерти прогнозують, що українські девелопери в будь-якому випадку будуть поступово переймати західний досвід. І, можливо, через кілька років в Україні почнеться бум будівництва європейського житла - за рівнем якості, набору послуг і внутрішньої інфраструктури. Адже зростаюча конкуренція за клієнта підштовхує девелоперів бути більш прогресивними. Та й сам клієнт, помандрувавши по світу, стає більш вимогливим. А значить, зважати на його потреби доведеться в будь-якому випадку.