"Поліграфія онлайн" - найкращий вибір для корпоративного бізнесу
PROMOTED
Інтернет-простір поступово стає полем битви за споживачів поліграфічної продукції в Україні. Безліч ресурсів пропонують поліграфічні послуги кінцевим клієнтам і представникам корпоративного сегменту (зокрема РА та іншим посередникам).
В жорсткій конкурентній борьтьбі перемагає Всеукраїнська мережа друкарня "Вольф", яка володіє ресурсом "Поліграфія Онлайн".
В основі розміщення замовлень поліграфії через Інтернет -- принцип Web-to-Print, суть якого полягає у тому, що замовник розміщує макет, оплачує його виготовлення та вказує адресу, за якою відбудеться доставка замовлення. Згодом, у вказаний час та у вказаному місці клієнт отримує своє замовлення.
Сервіси Web-to-Рrint обслуговують клієнтів сегментів В2С і В2В. "Поліграфія Онлайн" – єдиний Інтернет-магазин в Україні, фахівці якого враховують інтереси як кінцевих споживачів (сегмент В2С), так і корпоративних клієнтів, а також посередників (В2В).
Роздрібні замовлення є доволі стабільним джерелом прибутку. Проте робота з представниками корпоративного бізнесу та посередниками пов’язана із залученням більш значних обсягів, про що мріє будь-яка друкарня.
Інноваційний сервіс "Поліграфія Онлайн" значно збільшив потенціал Всеукраїнської мережі друкарня "Вольф" у сегменті В2В. Адже можливості менеджерів з продажу є обмеженими, а Інтернет-платформа збільшує продуктивність відділу продажу – створює безперервний потік замовлень для сегменту B2B. Інтернет-платформа, яка надає можливість самообслуговування для замовників поліграфічної продукції, спрощує й пришвидшує процес оброблення замовлень.
У "Поліграфії Онлайн" діють значні знижки (до 40%) для представників корпоративного бізнесу та посередників (B2B), обсяг яких відрізняється при замовленні окремих різновидів продукції. А замовивши певну кількість продукції, корпоративні клієнти можуть отримати бонуси (наприклад, додаткові знижки). Приємним сюрпризом для замовників "Поліграфії онлайн" стануть подарунки — фірмові сувеніри. Окрім того, клієнтам сегменту В2В надається абсолютно безкоштовна доставка комплексних замовлень.
Компанії, що претендують на знижку, мають підтвердити свій статус, заповнивши відповідну анкету, — її розглянуть протягом трьох днів. Згодом претендентові поштою надішлють код РА й нададуть певні преференції:
- спеціальне ціноутворення;
- пріорітет в черзі друку;
- знижку і при розміщенні нестандартних поліграфічних замовлень (календарі, багатосторінкова продукція – брошури, журнали і т.д.).
Роботу Інтернет-магазину із представниками корпоративного бізнесу організовано за правилами "потоку". Фахівці Всеукраїнської мережі друкарня "Вольф" надають знижки корпоративним замовникам та посередникам і, в свою чергу, очікують від клиентів грамотної підготовки макетів. Взаємодія з клієнтами сегмента В2В відбувається, як правило, виключно онлайн, а офлайн супровід зведено до мінімуму (принцип Web-to-Print – в дії!).
Всеукраїнська мережа друкарня "Вольф" успішно працює із представниками багатьох сегментів корпоративного бізнесу і різними категоріями посередників:
– рекламними агенціями, які не мають власного парку обладнання;
– друкарнями, які не можуть самостійно виготовляти весь спектр продукції;
– сервісами з формування "збірних" тиражів.
Унікальність Всеукраїнської мережі друкарня "Вольф" полягає у тому, що тут однаково враховують інтереси усіх категорій корпоративних клієнтів.
Варто пам’ятати, що друкарня "Вольф" – лідер ринку комерційного друку в Україні з колосальним парком обладнання.
А чого варта філіальна мережа (Дніпропетровськ, Запоріжжя, Львів, Одеса, Харків)!
Дилери "Вольфа" працюють в 27 містах України (Вінниця, Дніпропетровськ, Івано-Франківськ, Київ, Кременчуг, Кривий Ріг, Львів, Одеса, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці и т.д.).
Усі представництва та дилери працюють в рамках єдиних корпоративних стандартів, а це означає, що в будь-якому офісі "Вольфа" представники корпоративного бізнесу мають змогу отримати ґрунтовну консультацію та додатково оформити складні замовлення, пов’язані з виробництвом календарів, багатосторінкових каталогів, журналів тощо.