Українська правда

Український IT-проект Roopor отримав 100 тисяч євро інвестицій

5 липня 2016, 10:01

Український IT-проект Roopor отримав золото на міжнародному конкурсі Publicis90 і 100 тисяч євро інвестицій.

Про це пише Ain.ua.

Як зазначається, всього в конкурсі брали участь 6 тисяч команд з усього світу, проте переможцями стали лише 90 проектів, серед яких український сервіс живих аудіотрансляцій.

 

До слова, Roopor став єдиним переможцем з країн СНД і Східної Європи. Решта проектів переважно із США і країн Євросоюзу.

Roopor розроблений в 2016 році рекламним агентством Yarche. Сервіс дає можливість запускати живі аудіотрансляції одним кліком.

За словами розробників, він поєднує функціональність класичного подкасту і сервісу відеострімінгу. "В результаті ми маємо дуже простий аудіододаток, який обіцяє стати цілком затребуваним", - розповіли представники команди.

Нагадаємо, Publicis90 - конкурс, ініційований однією з найбільших в світі медіагруп Publicis. Компанія оголосила, що вибере 90 IT-стартапів з усього світу і надасть їм фінансування в розмірі від 100 тисяч до 500 тисяч євро.

Таким чином холдинг вирішив відзначити власне 90-річчя. Конкурс складався з трьох раундів відбору за участю експертів з маркетингу, комунікацій, менеджменту і технологій. Церемонія нагородження переможців Publicis 90 відбулася на VIVA Technology в Парижі.