Український IT-проект Roopor отримав 100 тисяч євро інвестицій
Український IT-проект Roopor отримав золото на міжнародному конкурсі Publicis90 і 100 тисяч євро інвестицій.
Про це пише Ain.ua.
Як зазначається, всього в конкурсі брали участь 6 тисяч команд з усього світу, проте переможцями стали лише 90 проектів, серед яких український сервіс живих аудіотрансляцій.
До слова, Roopor став єдиним переможцем з країн СНД і Східної Європи. Решта проектів переважно із США і країн Євросоюзу.
Roopor розроблений в 2016 році рекламним агентством Yarche. Сервіс дає можливість запускати живі аудіотрансляції одним кліком.
За словами розробників, він поєднує функціональність класичного подкасту і сервісу відеострімінгу. "В результаті ми маємо дуже простий аудіододаток, який обіцяє стати цілком затребуваним", - розповіли представники команди.
Нагадаємо, Publicis90 - конкурс, ініційований однією з найбільших в світі медіагруп Publicis. Компанія оголосила, що вибере 90 IT-стартапів з усього світу і надасть їм фінансування в розмірі від 100 тисяч до 500 тисяч євро.
Таким чином холдинг вирішив відзначити власне 90-річчя. Конкурс складався з трьох раундів відбору за участю експертів з маркетингу, комунікацій, менеджменту і технологій. Церемонія нагородження переможців Publicis 90 відбулася на VIVA Technology в Парижі.