Серійне виробництво "Мрії" буде коштувати 3-4 мільярди доларів
Держпідприємство "Антонов" розглядає можливість запуску серійного виробництва найбільшого в світі літака Ан-225 "Мрія".
Про це заявив в інтерв'ю виданню "Ліга.Бізнес" зявив перший віце-президент компанії Олександр Коцюба, передає "Дело".
"За скромними оцінками, створення і запуск такого літака в серійне виробництво оцінюється в 3-4 млрд доларів. Левову частку витрат займає підготовка виробництва, виготовлення оснащення, закупівля обладнання, сертифікація і випуск конструкторської документації", - повідомив Коцюба.
За його словами, певний інтерес до співпраці для виробництва літака є у китайських інвесторів, але їхніх можливостей недостатньо.
"Є певний інтерес з боку Китаю. Для них така сума цілком підйомна. Але поки це на рівні обговорення. "Мрія" цікава не тільки як унікальний комерційний перевізник. Такий літак прикрасить собою імідж будь-якої країни. Але для однієї компанії такі суми непомірно великі. Ми бачимо це як якийсь міждержавний проект", - пояснив віце-президент компанії.
Що стосується другого екземпляра літака, то за словами Коцюби, "технічно це можливо".
"У нас є все для складання планера - фюзеляж, крило, хвостове оперення. Але для побудови другого Ан-225 будуть потрібні значні кошти. Зовнішній вигляд літака практично не зміниться, але з точки зору техніки та інженерії це буде зовсім інший літак - з новітнім обладнанням і двигунами", - додав він.
Ан-225 "Мрія" - єдиний в світі літак, здатний транспортувати 169 тонн різнорідного за своїми характеристиками (вагою, розміром, несиметричною площині опорної поверхні і т.д.) вантажу.
Використання Ан-225 дозволило істотно зменшити вартість перевезення в порівнянні з доставкою цього вантажу двома літаками Ан-124-100 "Руслан".