Українська правда

Експерт дасть поради про ефективний запуск СRM проекту

30 березня 2016, 10:20

PROMOTED

31 березня в Києві Іван Малафєєв, директор по продуктах, Terrasoft, розкриє секрети швидкого, і мінімально ризикового, запуску CRM-системи в компанії. Доповідь відбудеться під час Першого українського форуму "CRM крок за кроком: вибір, інтеграція і ефективне використання".

Іван Малафєєв працює в сфері IT більше 11 років. З них 6 - у сфері автоматизації бізнес-процесів, є експертом в області розробки і впровадження продуктів для автоматизації процесів взаємодії з клієнтами.

З 2013 року під керівництвом Івана з'явилося кілька поколінь CRM-платформи для автоматизації бізнес-процесів в банках - bpm'online financial services. З 2015 року відповідає за випуск базової CRM-лінійки для автоматизації маркетингу, продажів і сервісу.

Під час виступу Іван Малафєєв детально розповість про такі питання:

• Коли насправді починається проект?

• Договір підписаний, а що далі? Роль бізнесу, ІТ та підрядника у проекті

• Waterfall або agile: все і відразу або хорошого потрошку;

• "Ура, ми переходимо в продакшн" - чекліст перед запуском системи в промислову експлуатацію;

• Проект завершено, а що далі?

Форум проводиться для компаній з будь-якої сфери з великою кількістю кінцевих покупців.

Серед спікерів будуть представники таких компаній як Oracle, Salesforce, RSR Research, Terrasoft, GlowByte Consulting, FISHKA, BeGlobal, TARANTINO family, LeBoutique, Manzana Group, Vodafone, Umber Firm, Binotel, Socar і інші.

Програма складена таким чином, що участь у заході стане корисною не залежно від факту наявності або відсутності CRM-системи. Тобто, якщо компанія тільки почала думати про впровадження проекту - презентації експертів в оглядовій частині систематизують знання про системи і інструменти взаємодії з клієнтами.

Для тих, хто прийняли рішення, але до кінця не визначилися з програмним забезпеченням компаній, виставка сервісних рішень вендорів і інтеграторів, а також доповіді їх представників, дадуть ключ до вірного вибору.

Компанії, які впровадили CRM, на прикладі "живих" кейсів знайдуть додаткові опції апгрейда власних проектів, а також дізнаються секрети лідерів ринку і конкурентів.

Більше деталей про програму - http://www.crm.e-comex.com.ua/

Організатори

Компанія "Ukrainian E-commerce Expert" - комунікаційний майданчик, присвячений бізнес-процесам і регулювання діяльності компаній на українському ринку електронної комерції.

"CrossSellGuide" - агентство цільового маркетингу, спеціалізується на навчанні цільовим комунікацій, заснованим на клієнтській аналітиці.