Незаконні "майданчики" забезпечували до 15% платежів на Одеській митниці
Значна кількість імпортерів, так звані "майданчики", які практикували часті заниження митної вартості товарів та підміну номенклатури, забезпечували раніше до 15% надходжень Одеської митниці.
Про це "Економічній правді" заяивив перший заступник начальника Одеської митниці ДФС Семен Кривонос.
"Ці "майданчики" або "площадки" до відмови Одеської митниці від їх корупційного оформлення приносили до 15% надходжень митних платежів. Наразі ці правопорушники "мігрували" для митного оформлення на інших митницях", - пояснив він.
За його словами, сьогодні внаслідок різних рівнів митної вартості в залежності від регіону, вантажопотік штучно перенаправляється з Одеської митниці до регіонів із заниженою митною вартістю.
Це призводить до зменшення кількості випадків митного оформлення вантажів на Одеській митниці ДФС та до зменшення загальних митних надходжень до бюджету через заниження митної вартості товарів, наголошує він.
В прес-службі Одеської митниці також пояснюють, що у січні і лютому 2015 року надходження від товарів, які забрали з Одеської митниці для оформлення на Енергетичній митниці, становили в середньому 30% надходжень.
"Через втрату енергетичних товарів і відмови від "майданчиків" план Одеської митниці повинен був знизитися як мінімум на 45%. Він не знизився", - наголошують речники.
За даними Міністерства фінансів, за січень-лютий 2016 року по Одеській митниці сума фактичних надходжень митних платежів становить 1 906,9 млн грн.
Індикативний показник Мінфіну у розмірі 1 722,4 млн грн перевиконано на 184,5 млн грн.
Як відомо, з вересня 2015 року 4 експериментальні області - Волинська, Чернівецька, Львівська та Одеська - взяли участь в експертименті щодо залучення фінансування для відновлення інфраструктури.
Відповідно до умов експерименту, 50% коштів, отриманих від перевиконання плану надходжень митних платежів, спрямовуються на розбудову інфраструктури регіону.
Як раніше повідомлялося, сума від перевиконання плану надходжень митних платежів, які спрямовуються на розвиток інфраструктури регіонів за весь період експерименту (вересень 2015 - лютий 2016) становить 954,7 млн гривень.
Раніше "ЕП" у своєму матеріалі дізнавалася, чи зможе Одеська область зробити експеремент з відновленням доріг від митних надходжень.
Економічна правда