Витрати росіян оновили історичний мінімум

Вівторок, 15 березня 2016, 11:38

Середній чек росіян за підсумками походу в магазин за підсумками лютого показав абсолютний антирекорд за всю історію спостережень.

Такі дані наводить дослідний холдинг Ромир, аналіз ринку якого є в розпорядженні "Газети.ru".

За підсумками лютого середній чек росіян впав на 13,5% і становив всього 499 рублів.

"У лютому поточного року середній чек знизився відразу на 13,5% щодо січневих показників і склав 499 рублів. Навіть в розрізі року його падіння виявилося трохи меншим - 12,5%. Фактично розмір середнього чека повернувся до показника дворічної давності", - йдеться у дослідженні.

Як зазначається, такого різкого падіння середнього чека не було ніколи за всі роки спостережень.

"Рекордне падіння середній чек показав у великих містах - з населенням у 500 тисяч осіб і мільйонниках - де він опустився до рекордно низьких значень за всі роки спостережень. Також найбільші втрати поніс середній чек в гіпермаркетах, показавши в лютому безпрецедентно низьке значення за чотири останні роки", - зазначають дослідники.

При цьому аналітики відзначають, що панікувати не варто, так як подібні дані свідчать про зміни в споживчій поведінці росіян - вони стали частіше ходити відразу в кілька магазинів, здійснюючи точкові покупки і витрачаючи в середньому менше коштів. Більш того, загальні витрати росіян ростуть.

Найсильніше розмір середнього чека за підсумками лютого просів в гіпермаркетах і дискаунтерах, втративши по 15,8% щодо січневих значень.

Середній чек в гіпермаркетах опустився нижче 1 тисячі рублів, вперше з 2013 року і становив 887 рублів, оновивши антирекорд червня 2013 року, коли середній чек становив 888 рублів.

У супермаркетах і магазинах традиційної торгівлі також було відзначено відчутне зниження середнього чека - більш ніж на 14%.

Раніше повідомлялося, цього року що вперше з 1998 року різниця між доходами і витратами росіян стала негативною, склавши 420 млрд рубля.

Підписуйтесь на наші push-повідомлення, щоб першими дізнаватися про появу нових матеріалів. Ми обіцяємо надсилати тільки дійсно важливі повідомлення.