АМКУ пропонує знизити мита на ввезення в Україну авіапалива
Антимонопольний комітет виступив із пропозицією приведення цін на авіаційне паливо в українських аеропортах до рівня європейських шляхом внесення змін до митних правил щодо зниження митних зборів при ввезенні авіаційного палива на митну територію країни.
Про це агентству "Інтерфакс-Україна" повідомив голова АМКУ Юрій Терентьєв.
Крім того, за його словами, АМКУ також пропонує встановити для авіакомпаній нульову процентну ставку мита на ввезення запчастин та обладнання для авіаційної техніки, що не виробляється в Україні.
Голова комітету також нагадав, що згідно з рішенням Ради національної безпеки і оборони України АМКУ проводив дослідження внутрішнього ринку повітряних перевезень.
За результатами дослідження, 22 вересня 2015 року дії компанії "Лукойл Авіейшн Україна", визнано порушенням законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним становищем на ринку послуг із реалізації авіаційного пального з заправкою повітряних суден у Міжнародних аеропортах "Харків" та "Одеса".
Порушення полягало у встановленні завищеної вартості послуг із реалізації авіаційного пального з заправкою повітряних суден і умов їх реалізації, а також надання знижок на послуги з реалізації палива, без об'єктивно виправданих на те причин.
За скоєне порушення на компанію було накладено штраф у розмірі 18,718 млн гривень.
"При проведенні дослідження комітет висловив припущення, що за наявності суттєвих бар'єрів для входження нових суб'єктів господарювання на регіональні ринки надання послуг із реалізації авіапального із заправкою повітряних суден, а також значної ринкової влади в учасників цих ринків порушення законодавства про захист економічної конкуренції на регіональних ринках можуть бути одиничними", - заявив голова АМКУ.
"Зараз цими дослідженнями займаються територіальні відділення комітету", - сказав Терентьєв.
Раніше ЗМІ повідомляли, що на ринку авіаційного палива можлива гостра криза у зв'язку з діями Державної фіскальної служби, яка фактично заблокувала постачання імпортного продукту.