"Укртранснафта": В Україні задіяні лише 14% внутрішніх нафтопроводів
На сьогодні ПАТ "Укртранснафта" експлуатує лише 14 відсотків внутрішніх нафтопроводів.
Про це повідомляють в прес-службі ПАТ "Укртранснафти".
Згідно із повідомленням, Лисичанський напрямок стоїть через непрацюючий НПЗ та військові дії, майже стоїть напрямок Одеса-Броди, фактично непрацює напрямок Одеса-Кременчуг, вже давно стоїть Мічурін -Кременчуг.
В компанії зазначають, що стабільно працює лише друга черга нафтопроводу "Мозирь-Броди -Держкордон", і функціонує незначна частина філіалу Придніпровських магістральних нафтопроводів, яка забезпечує поставки нафти з родовищ "Укрнафти" до Кременчуцького НПЗ.
В "Укртранснафті" повідомляють і про простої в роботі Морського нафтового терміналу "Південний" у зв'язку з відсутністю роботи "Одеса-Броди" в реверсному і аверсному режимі.
"Ми вже звернулись до власників Лисичанського НПЗ з проханням повідомити чи планує роботу завод, аби мінімізувати витрати на непрацюючий нафтопровід", - зазначив керівник.
Повідомив Гавриленко і про плани закінчити у 2017 році модернізацію терміналу "Південний" задля можливості приймати, як "колісну" нафту так і "колісні" темні нафтопродукти для перевалки на воду. А з урахуванням вже існуючої інфрастуктури і перевалку світлих нафтопродуктів з води на "колеса".
Відповідна модернізація терміналу дозволить вивести Південні магістральні нафтопроводи на беззбитковий рівень, зазначають у компанії.
"З урахуванням потреби внутрішнього ринку і розумінням транзиту, можливий об'єм перевалки в модернізованому терміналі складе близько 3 млн тонн в рік",- зазначив керівник "Укртранснафти".
В планах нового менеджменту компанії і загрузка нафтопроводу Одеса-Броди. В першу чергу це може бути цікаво Білорусії, нафтопереробним заводам Чехії та Польщи.
Економічна правда