"Укртатнафта" Коломойського вимагає від "Укртранснафти" звільнити резервуари
ПАТ "Укртатнафта", підконтрольне групі "Приват", вимагає від ПАТ "Укртранснафта" розрахуватися за зберігання нафти і звільнити від неї резервуари підприємства.
Про це йдеться в повідомленні "Укртатнафти".
"14 травня 2015 року в результаті інвентаризації технологічної нафти ПАТ "Укртранснафта", розміщеної в резервуарах Кременчуцького НПЗ ПАТ "Укртатнафта", фахівцями SGS, Прайсвотерхаузкуперс, ПАТ "Укртранснафта", а також представниками "Нафтогазу", Міністерства енергетики та інших держструктур підтверджено наявність нафти в повному обсязі з якісними параметрами, відповідними ГОСТ", - йдеться у повідомленні.
У прес-службі повідомили, що протягом 14 місяців ПАТ "Укртранснафта" не прийняло рішення щодо використання нафти для виробництва нафтопродуктів.
"У зв'язку з цим ПАТ "Укртатнафта" звернулося до керівництва ПАТ "Укртранснафта" з проханням забрати технологічну нафту, яка знаходиться в резервуарах компанії. На даний момент "Укртранснафта" не розраховується за зберігання своєї нафти і не переробляє її на виробничих потужностях підприємства", - відзначили в компанії.
"Оскільки ця нафтова сировина займає значні обсяги в резервуарних парках підприємства, ПАТ "Укртатнафта" обмежена в можливості закуповувати нафту для переробки в інших постачальників. Це веде до прямих виробничих втрат Компанії", - повідомляє прес-служба.
У компанії також відзначили, що за період зберігання нафти ПАТ "Укртранснафта" добовий обсяг переробки Кременчуцького НПЗ знизився на 20%.
Як відомо, щомісячне зберігання нафти на трьох приватних НПЗ обходиться "Укртранснафті" в 75 млн гривень.
Нагадаємо, що в травні 2014 року "Укртранснафта" за своєю ініціативою викачала з магістральних нафтопроводів 675 тисяч тоннтехнологічної нафти.
Прем'єр-міністр Арсеній Яценюк вимагав від правоохоронних органів порушити кримінальну справу і притягти винних до відповідальності за фактом незаконного викачування нафти.
Генеральна прокуратура відкрила провадження, однак у підсумку справа була спущена на гальмах.
Економічна правда