"Фокстрот" спростовує інформацію стосовно продажу
Інформація про нібито майбутню угоду про покупку роздрібної мережі "Фокстрот", яка була опублікована на сайті Ukrainian Retail Association, не відповідає дійсності.
Про це йдеться у повідомленні компанії.
"Розмови про злиття між різними ритейлерами в нашому секторі ринку ведуться регулярно з 2007 року, але жодного разу не були результативними і не переходили в стадію ділових переговорів між мережами "Фокстрот" і "Ельдорадо", - повідомляє компанія.
Як зазначається, ритейлер "Фокстрот" розглядає торговельну мережу "Ельдорадо" як партнера у багатьох ініціативах щодо збільшення частки білого ринку побутової техніки та електроніки в Україні, з децентралізації бізнесу, у протистоянні корупції фіскальних органів влади.
"Один із прикладів успішності консолідації зусиль мереж "Фокстрот" і "Ельдорадо" - відсіч фіскального тиску і необгрунтованих багатомільярдних штрафних санкцій з боку Держспоживінспекції України в 2013- 2014 році", - йдеться у повідомленні.
"Ми плануємо співпрацювати з мережею "Ельдорадо" і в майбутньому. Адже наша спільна конкурентна перевага - створення прозорих умов ведення бізнесу та реформування економіки України", - повідомляє прес-служба.
Раніше Асоціація рітейлерів України повідомляла, що власник мережі "Ельдорадо" закінчує переговори про покупку мережі побутової техніки та електроніки "Фокстрот".