"Дельта Банк" заблокував кошти "Укрпошти"
В "Дельта Банку" заблоковані значні кошти на рахунках "Укрпошти".
Про це йдеться у листі керівника національного оператора поштового зв’язку Ігора Ткачука до директора фонду гарантування вкладів фізосіб з вимогою посприяти у вирішенні парадоксальної ситуації, яка склалася із платежами населення на адресу "Дельта Банка", що здійснюються через відділення "Укрпошти".
За словами Ткачука, в "Дельта Банку" заблоковані значні кошти на рахунках "Укрпошти". Одночасно "Укрпошта" здійснює "Дельта Банку" сплату платежів, прийнятих від його клієнтів, за які банк не розраховується.
"У своєму листі керівник "Укрпошти" засвідчує, що "Дельта Банк" рекомендував "забути" про оплату за надані послуги та не порушувати це питання в період дії тимчасової адміністрації, так само, як і про кошти "Укрпошти", що виявилися заблокованими на рахунку підприємства в цьому банку", - йдеться у листі.
До того ж, замість виконання своїх зобов’язань, "Дельта Банк" пред’явив вимогу щодо перерахування йому прийнятих від населення грошей, без оплати наданих "Укрпоштою" послуг.
Крім того, у листі йдеться про те, що на виконання цієї вимоги "Укрпошта" намагалася здійснити платежі коштами зі свого рахунку в "Дельта Банку". Але, як це не дивно, тимчасова адміністрація не задовольнила зарахування цих коштів на свою адресу, продовжуючи вимагати від підприємства перерахування грошей з рахунків в інших банківських установах.
Ткачук завіряє, що "Укрпошта" як державне підприємство не має права на безоплатне надання послуг і закликає очільника фонду гарантування вкладів фізичних осіб не допустити штучного блокування коштів "Укрпошта" та припинити шантаж клієнтів "Дельта Банку" з боку його працівників щодо нарахування штрафних санкцій за ситуацію, яка створена діями тимчасової адміністрації.
Як відомо, 2 березня 2015 року правління Нацбанку України прийняло постанову про віднесення ПАТ "Дельта Банк" до категорії неплатоспроможних.
Економічна правда