Мінінфраструктури сумнівається в доцільності "Повітряного експреса"
Міністерство інфраструктури України обговорює з китайськими партнерами доцільність продовження будівництва швидкісної залізничної гілки, яка зв'яже Київ і аеропорт "Бориспіль" (нацпроект "Повітряний експрес").
Про це журналістам у кулуарах інфраструктурного форуму в Києві в четвер заявив заступник міністра інфраструктури Володимир Омелян, передає "Укрінформ".
"Ми проводимо консультації з китайськими партнерами, оскільки економічна доцільність його - під великим питанням. Досвід Варшави показав, що подібний проект так і не окупився за ситуації, набагато кращої, ніж у "Борисполі". Тому вивчатимемо, щоб це не було черговою гучною затією", - заявив Омелян.
"Водночас позика була цільовою, тому спочатку ми повинні обговорити з китайськими партнерами ситуацію. Безумовно, цей кредит дуже важливий. Це не лише фінансово, але й політично важливий проект. Після двосторонніх консультацій, сподіваюся, ми зможемо запропонувати ті чи інші рішення", - сказав він.
Відповідаючи на уточнююче питання журналістів, Омелян зазначив, що на сьогодні зарано говорити про повне припинення робіт з "Повітряного експреса".
"По-перше, давайте дочекаємося, коли Кабмін визначить Мінінфраструкури відповідальним за цей напрям. І, по-друге, лише після двосторонніх перемовин із китайською стороною можна буде виходити на якісь рішення", - підкреслив він.
Нагадаємо, нацпроект "Повітряний експрес", що передбачає створення швидкісного сполучення між залізничною станцією "Київ-Пасажирський" і аеропортом "Бориспіль", розроблявся до "Євро-2012".
Кредит на фінансування проекту в розмірі 372 млн доларів виділив Експортно-імпортний банк Китаю.
У 2014 році міністр інфраструктури Максим Бурбак ініціював передачу "Повітряного експреса" від Держінвестпроекту до управління Мінінфраструктури.