Український продукт має стати "брендовим" - Павленко
В Україні можливо мінімум удвічі підвищити ефективність родючості земель. Для цього потрібні інвестиції та доступне кредитування.
Про це повідомив міністр аграрної політики та продовольства Олексій Павленко в інтерв’ю телерадіокомпанії "Ера", передає прес-служба Мінагрополітики.
"Ми плідно працюємо з європейськими країнами для відкриття європейських ринків. Нам вдалося серйозно підняти експортний потенціал країни в країнах ЄС. Ми плануємо відкрити кордони для експорту яловичини, свинини та молочної продукції у європейські країни. Китай і європейські країни зацікавленні в експорті української продукції", - заявив Павленко.
"Робимо все можливе, щоб український продукт став брендовим", - додав він.
За словами міністра, планується запроваджувати довгострокові договори оренди, щоб приватний власник оберігав потенціал родючості землі. Аграрії мають планувати свою сівозміну на 5-7 років вперед.