Держава втрачає контроль над авіаційним ринком через одну ФПГ - учасник ринку
Держава повністю втрачає контроль над авіаційною галуззю України в інтересах однієї окремо взятої фінансово-промислової групи.
Про це на прес-конференції в Києві заявив генеральний директор АК "Атласджет України" Сергій Підгорецький.
"Сьогодні держава повністю втрачає контроль над авіаційною галуззю України. І все це робиться в інтересах однієї окремо взятої фінансово-промислової групи. Вибудовується повна монополія в небі і на пероні", - наголосив він.
За його словами, сьогодні всі авіакомпанії обурені тими кроками, які здійснює Міністерство інфраструктури спільно з Державіаслужбою.
"Безхребетність Мінінфраструктури призвела до того, що лобіст, який керує Державіаслужбою, відверто лобіює інтереси одного окремо взятого авіаперевізника. Сьогодні цей перевізник володіє 190 маршрутами в державі - міжнародними", - зазначив Підгорецький.
"Незважаючи на те, що в 2012-2013 роках Україна наполегливо намагалася вийти з другої категорії, куди вона була віднесена світовою авіацією після банкрутства "Аеросвіту" і після того, як перестав існувати авіаційний український альянс одних і тих же господарів, вони перекинулися на "МАУ" і зосередили всі свої зусилля там", - додав він.
Як зазначив керівник авіакомпанії, монополія утворюється не тільки в авіаперевезеннях і обслуговуванні цих перевезень, а й в забезпеченні пальним.
"Пасажири повинні мати і вибір, і можливості, а не йти на поводу в одного монополіста. Ніде такого в світі немає. Нас з нами відкидають в часи 90 років, коли "бєзпрєдєл" був за щастя", - підкреслив Підгорецький.
Він також пояснив, що з метою захистити інших учасників ринку напередодні була створена Асоціація авіапідприємств України.
Асоціація, за словами Підгорецького, звернулася з відкритим листом до президента України.
У зверненні, зокрема, піднімається питання нових авіаційних правил Державіаслужби.
"Останні нормативні акти нашого уряду, прийняті нові авіаційні правила не відповідають Конституції і Законам України і грубо порушують вимоги світової спільноти і Європейського Союзу щодо питань безпеки польотів і боротьби з елементами корупції в системі цивільної авіації", - наголошують в Асоціації.
Як відомо, раніше лоу-кост "Візз Ейр-Україна" припустив, що може піти з українського ринку, якщо нові правила набудуть чинності.
ТОВ "Авіакомпанія "Атласджет Україна" зареєстрована у Львові 30 вересня 2013 року. 49% належить турецькій Atlasjet Havacılık A.Ş. ТОВ "АІС Груп Україна" володіє ще 41%.
Решта належить трьом фізичним особам. Львівське ТОВ "АІС Груп Україна" створено у листопаді 2013 року. Єдиний власник компанії – Маммадзада Ельхан Зіят Огли.
Економічна правда