Українці почали активно економити на одязі
Рітейлери констатують стійку тенденцію до зниження витрат на купівлю одягу та взуття серед українців.
Про це повідомляє директор з маркетингу шопінг-клубу "LeBoutique" Павло Левчук.
Зростання курсу долара неминуче позначилося на вартості одягу і взуття в українських магазинах. За оцінками аналітиків ринку, за останні 2 місяці ціни піднялися у 80-90% асортиментного ряду цієї групи товарів.
У той же час їх цінники збільшилися мінімум на 10-15%, максимум - на 40%, а іноді і більше. І все це відбувається на тлі зниження купівельної спроможності більшої частини населення.
В результаті рітейлери констатують стійку тенденцію в цьому сегменті бізнесу: зниження витрат на купівлю одягу та взуття серед українців.
"Найчастіше покупці стали економити на кількості товарів, що купу'ться. Якщо раніше вони могли купити відразу кілька речей з однієї товарної категорії, наприклад, сукні, то тепер кількість одиниць однієї товарної категорії в замовленні менше. Крім того, українці стали менше купувати товари не першої необхідності, наприклад, браслети, косинки, обручі та інші аксесуари", - повідомляє Левчук.
Однак, незважаючи на негативні тенденції, розмір середнього чека у продавців одягу та взуття цієї осені традиційно збільшився.
"Середній чек зараз зростає з трьох причин. По-перше, продаються більш дорогі сезонні речі: куртки, пальто, черевики, шуби, а не сукні, косинки і шльопанці, як навесні і влітку. По-друге, вартість товарів зросла порівняно з минулим роком, насамперед через зростання курсу долара. І, нарешті, кількість товарів в замовленні у онлайн-продавців останнім часом збільшилася - оцінивши зручність покупки одягу або взуття в інтернеті, один клієнт вже починає замовляти речі не тільки собі, а й усім членам своєї родини", - пояснює Левчук.
І кількість повторних покупок одягу і взуття в інтернеті продовжує зростати.