Американці відмовляються від російських горілчаних брендів
Американці можуть і не помітити обмежень на ввезення в США російського алкоголю, якщо влада піде на такі санкції: обсяги імпорту горілки з РФ вже в 2013 році скоротилися на 70% порівняно з попереднім роком.
Повідомляє MarketWatch з посиланням на дані Distilled Spirits Council.
При цьому серед 10 найбільш продаваних марок горілки в США в минулому році жодна не була російською.
"Американців це не турбує, бо на ринку так багато американських брендів", - заявив MarketWatch автор книги "Горілка" Вікторіно Мейтус.
За його словами, після скасування сухого закону, що діяв в США з 1920 по 1933 роки, здебільшого поширилися власні і - меншою мірою - європейські бренди.
На сьогоднішній день найпопулярніша горілка в США - Stolichnaya Premium, проте де-факто її розливають в Латвії, відзначає видання.
За обсягами продажу в 2013 році в п'ятірку лідерів входили Smirnoff, Absolut і Svedka, Grey Goose і Skyy.
Між тим у США стає все більше невеликих горілчаних підприємств - їх число вже перевалило за 500.
Загалом у США в минулому році було продано 65,9 млн 9-літрових ящиків горілки загальною вартістю 5,6 млрд доларів, свідчать офіційні дані.