Coca-Cola відкликала рекламу з чотирьох російських телеканалів
Американська компанія Coca-Cola відкликала рекламу відразу з чотирьох російських телеканалів.
Про це пише "Лента.ру".
За словами представника агентства, що закуповує рекламу на ТБ, такий крок був прийнятий з економічних міркувань. При цьому джерела видання не виключають того, що дане рішення пов'язане з санкціями США і Євросоюзу.
Починаючи з серпня, реклама продукції Coca-Cola пропаде з каналів РЕН ТВ, "П'ятий канал", "Домашній" і "Зірка".
Відзначається, що перші три пов'язані з банком "Росія", який потрапив під американські санкції, а четвертий належить Міністерству оборони Росії.
"Ці чотири канали найменш підходять за цільовою аудиторією для брендів Coca-Cola, тому рекламодавець вирішив перерозподілити бюджети", - пояснив Юрій Борисовський, представник агентства MediaVest, яке закуповує телевізійну рекламу для американської компанії.
Директор із зовнішніх зв'язків російського офісу Coca-Cola Анна Козловська підтвердили цю інформацію.
За її словами, в компанії вирішили сконцентруватися на ключових федеральних і найбільш ефективних для цільової аудиторії компанії каналах.