IBM купила компанію Silverpop
Корпорація IBM продовжує низку покупок в сфері цифрового маркетингу.
Про це пише CyberSecurity.ru.
Як повідомляється, напередодні було оголошено про придбання компанії Silverpop, що спеціалізується на управлінні "персоніфікованими інтернет-просуваннями".
Продукти Silverpop збирають профілі індивідуальних користувачів із соціальних медіа, а також аналізують "цифрові сигнали" цих користувачів.
Потім програмне забезпечення складає умовний цифровий портрет користувача і пропонує йому підібрану під нього рекламу в мережі.
У IBM говорять, що планують інтегрувати технології Silverpop в її власні маркетингові технології та програмне забезпечення.
У заяві компанії сказано, що в майбутньому IBM запропонує користувачам з бізнес-сектору рішення, які дозволять рекламним агентствам проводити одночасно масові та персональні рекламні кампанії з високою ефективністю.
На сьогодні послугами компанії Silverpop користуються близько 8000 клієнтів по всьому світу, в тому числі Mazda, AMD та інші.
Нагадаємо, що в 2010 році компанія IBM вже придбала постачальника послуг рішень для маркетингу Unica за 480 млн доларів, тоді як минулого року компанія купила постачальника софта Coremetrics, також займається рішеннями для маркетологів.