Бренд Apple оцінений в 104,7 мільярда доларів. Інфографіка
Агентство Brand Finance опублікувало черговий рейтинг найдорожчих американських брендів, що включає в себе список з 500 компаній.
Називається він Billion Dollar Brands, і очолює його компанія Тіма Кука, пишуть "Весті.Економіка ".
Експерти підрахували, що вартість марки Apple становить 104,7 млрд доларів.
Причому ця цифра виходить не з оцінки ринкової капіталізації або активів, а розраховується за допомогою вельми небанальною методології: вартість компаній визначалася на основі ціни, яку вони могли б виплатити за ліцензування свого бренду, якби не володіли ї
м.
У підсумку Apple сильно відірвалася від конкурентів. Інтернет-гігант Google, що займає друге місце в рейтингу Billion Dollar Brands, отримав оцінку бренду в розмірі 68,6 млрд доларів, а Microsoft - в 62,8 млрд доларів, зайнявши третю позицію.
Слідом ідуть Verizon (53,5 млрд доларів), General Electric (52,5 млрд доларів) і AT&T (45,4 млрд доларів).
Серед представників технологічного сектора варто також відзначити присутність Intel на 18-й позиції рейтингу з вартістю свого бренду в 22,9 млрд доларів, Cisco - на 21 позиції (20,8 млрд доларів), Oracle - на 22 (20, 6 млрд доларів) і Hewlett-Packard - на 24 (19,8 млрд доларів).
Крім цього до списку увійшли компанії eBay, Facebook, PayPal і Yahoo!, що розташувалися на 37, 48-му, 64 -му і 92-му місцях відповідно.
У 2013 бренд Apple був визнаний найціннішим у світі за версією експертів Interbrand.
Вперше виробник iPhone і iPad очолив цей рейтинг, випередивши багаторічного лідера Coca-Cola.
Вартість "яблучної" марки за рік зросла на 28% до 98,316 млрд.