Бренд Apple став найбажанішим на ринках, що розвиваються
Згідно з результатами проведеного Upstream опитування, що охоплює 4504 респондентів у Бразилії, Китаї, Індії, Нігерії та В'єтнамі, бренд Apple виявився найпопулярнішим в цих країнах.
Про це пише Internet.ua.
Учасникам опитування пропонувалося назвати ті торгові марки на ринку смартфонів, до володіння продукцією яких вони прагнуть найбільше.
Лідируючу позицію в порівнянні з торішнім опитуванням посіла Apple з 32% голосів, зсунувши Samsung на друге місце з 29% голосів.
Слід сказати, що минулого року частка виробника iPhone становила 21% і це помітний прогрес для компанії, який можна пояснити спробами розширити географію продажів новітніх моделей iPhone.
Слід також враховувати, що респонденти називали бажані для володіння торгові марки смартфонів без оцінки власної платоспроможності. Тобто, весь цей потенціал Apple може і не реалізувати в грошовий еквівалент, поки буде продавати лише дорогі смартфони.
Проте, якусь "підростаючу аудиторію" для себе Apple вже підготувала. Як тільки населення почне багатіти, воно буде замислюватися про реалізацію своєї давньої мрії про можливості володіння iPhone.
У випадку з Samsung справа йде трохи простіше: компанія не змогла б стати найбільшим гравцем ринку, якби продавала виключно дорогі смартфони. Що володіє лише трохи меншою привабливістю для жителів зазначених країн, торгова марка Samsung насправді більш доступна середньостатистичному жителю.