Wells Fargo очолив рейтинг банківських брендів світу
Американська група Wells Fargo зберегла за собою перше місце серед 500 банківських брендів світу, збільшивши вартість бренду більш ніж на 4 млрд доларів, до 30,2 млрд. доларів.
Про це свідчить звіт The Banker/Brand Finance Banking 500 за 2014 рік, передає "Інтерфакс-Україна".
Як повідомляється, Сбєрбанк Росії в цьому списку опустився з 13-го на 17-е місце, втративши за рік більше 3,2 млрд доларів (23%) вартості бренду. При цьому Сбєрбан - єдиний російський банк серед першої сотні фінансових організацій світу.
У другій сотні фігурують Газпромбанк - 147-й, як і минулого року, і Банк Москви, що впав зі 104-ї позиції на 150. Вартість їхніх брендів оцінюється вище 1 млрд.
Сукупна вартість 500 банківських брендів світу збільшилася за рік на 14%, при цьому 8 з 10 провідних банків підвищили її на 9% або більше. Хороші результати показали банки з розвинених країн, особливо в Європі.
Країни з економікою, що розвивається безуспішно боролися з негативними тенденціями, відзначає Brand Finance. У країнах БРІКС (Бразилія, Росія, Індія, Китай і ПАР) тільки КНР змогла збільшити сукупну вартість банківських брендів - на 20%, до 113 млрд доларів.
У першій десятці ренкінгу домінують банки США (4) і Китаю (3), крім того, до неї увійшли по одній фінансовій установі з Великобританії (HSBC на 2-му місці), Франції (BNP Paribas на 7) та Іспанії (Santander на 8).
Провідні бренди американських кредитних організацій також включають Bank of America (3), Citi (4) і Chase (контролюється JPMorgan & Chase Co ., 5). JPMorgan відстає від спорідненого Chase, займаючи 14-у позицію. Трійка китайських лідерів представлена ICBC (6), China Construction Bank (9) , Agricultural Bank of China (10).
Найдорожчим банківським брендом Німеччини залишився Deutsche Bank, який посів 15-е місце, хоча його вартість за підсумками 2013 впала більш ніж на 1 млрд доларів.
The Banker/Brand Finance Banking 500 - всесвітній рейтинг банківських брендів, що відображає актуальні оцінки і враховує тенденції в банківському секторі, а також індикатори для майбутнього розвитку.