Google і "Яндекс" продадуть 96% користувачів рунету
"Яндекс" і Google домовилися про співпрацю у сфері медійної реклами.
Про це пишуть "Весті.Економіка".
За умовами угоди кожна з компаній відкриє партнерові доступ до своєї RTB-системи (Real Time Bidding), що дозволяє проводити торги за показ реклами, поки користувач відкриває сторінку сайту.
Завдяки цій системі, рекламодавці Яндекса отримають доступ до сайтів мережі DoubleClick AdExchange, а клієнти Google - до RTB - мережі Яндекса. Участь в аукціоні нових гравців призведе також до зростання доходів найбільш привабливих для рекламодавців майданчиків.
Технічна інтеграція займе кілька місяців. В результаті рекламодавці отримають доступ до ресурсів відразу двох інтернет-пошукачів, а доходи компаній збільшаться. Сьогодні рекламна мережа "Яндекса" охоплює 96% російських інтернет-користувачів.
У минулому році продажі медійної реклами збільшилися на третину майже до 3,5 млрд руб. Google за весь минулий рік вдалося заробити близько 60 млрд доларів, левова частина з яких - доходи від продажу реклами.