BlackBerry анонсувала нові смартфони Z3 і Q20. Фото
Канадська BlackBerry деякий час тому анонсувала укладення стратегічної співпраці з тайванською Foxconn, згідно з яким остання стає виробником смартфонів BlackBerry.
Про це пише CyberSecurity.ru.
На виставці мобільних новинок Mobile World Congress 2014 компанії представили перші плоди цієї співпраці: створений для бізнес-користувачів класичний BlackBerry- смартфон Q20, а також бюджетний апарат Z3, раніше відомий як Jakarta.
Останній орієнтований на азіатські країни, де висока популярність BlackBerry. Це, зокрема, Індонезія.
У BlackBerry кажуть, що Q20 - це продовжувач традицій раніше показаного Q10. Як і попередник, Q20 працює на базі BlackBerry OS 10.
Як і у Q10, Q20 має традиційну для BlackBerry фізичну клавіатуру. А ось Z3 - це новинка, яка в роздробі буде коштувати менше 200 доларів, її продажі стартують в квітні.
Глава Foxconn Террі Гоу каже, що у нього немає ніяких сумнівів в тому, що нові апарати вийдуть на ринок в строк і будуть затребувані серед шанувальників платформи BlackBerry.
Він нагадав, що відразу після анонсу про стратегічне партнерство BlackBerry і Foxconn було повідомлено, що компанії мають намір випустити кілька бюджетних моделей. І що представляється зараз сенсорний апарат Z3 - лише один з кількох запланованих до випуску.
Джон Чен, новий глава BlackBerry, каже, що перші версії Z3 Jakarta підтримуватимуть 3G-мережі, але пізніше відбудеться вихід і LTE- варіантів пристрою.
Більш докладно про технічні характеритик Q20 і Z3 компанія обіцяє повідомити пізніше.
Чен нагадав, що зараз BlackBerry перебуває в процесі радикальної реорганізації, йдучи з споживчого ринку та зосереджуючись на рішеннях і послугах для корпоративного і державного секторів.
При цьому, CEO компанії підкреслив, що повністю йти з споживчого ринку компанія не має наміру. Він повідомив, що поки компанія не збирається виходити на новомодний ринок переносної електроніки, але стежить за ним і в разі доцільності представить свої продукти і в цьому напрямку.
Глава компанії визнав, що спочатку BlackBerry зробила ставку на політику, коли роботодавець видає співробітнику корпоративний мобільний телефон, щоб той з ним працював, однак зараз практично 70% підприємств вже впровадили або впроваджують стратегію BYOD, яка не була спочатку передбачена BlackBerry.
Саме тому в BlackBerry кажуть, що зараз компанії зручніше зосередитися на програмних, а не апаратних розробках.
У розрізі даної тенденції, BlackBerry має намір до кінця цього року представити свій новий корпоративний продукт BlackBerry Enterprise Server 12, який отримає функції управління всіма мобільними пристроями в корпоративній мережі, а не тільки BlackBerry.