Marc Jacobs продаватиме туалетну воду за твіти та пости
Бренд модного одягу Marc Jacobs відкриє тимчасовий магазин в центрі Нью-Йорка, оплатити товари в якому можна буде за допомогою твітів, а також постів в Facebook або Instagram.
Про це повідомляє інтернет-видання Mashable, пише "Лента.ру" .
Протягом кількох днів у новому магазині можна буде купити парфуми і туалетну воду бренду Daisy, розроблені Marc Jacobs.
Для того, щоб отримати флакон духів, відвідувачам магазина запропонують зробити фотографію на телефон і викласти її в одну з соцмереж з хештегом #MJDaisyChain.
"Наша марка Daisy за роки зібрала досить велику кількість шанувальників в соціальних мережах. Цей магазин - наш креативний спосіб сказати "дякую" всім інтернет-користувачам", - заявила віце-президент з маркетингу Marc Jacobs Лорі Сінгер.
Один з перших експериментів з продажу товарів за твіти в 2012 році провела компанія Kellogg's.
Представники продовольчої корпорації відкрили в Лондоні тимчасовий магазин, відвідувачі якого могли отримати пробну порцію нових чіпсів Kellogg's за публікацію поста з тегом#tweetshop.
При цьому клієнти магазину не могли писати власний текст, а лише вибирали з трьох запропонованих компанією варіантів "твіт-меню".