В Україні відкриють мережу магазинів Zara Home
Світовий лідер з продажу одягу - іспанська група Inditex - виведе на український ринок свій єдиний бренд, який спеціалізується на реалізації товарів для дому - Zara Home.
Про це повідомили в "Українській торговельній гільдії", пише "Комерсант-Україна".
Як повідомляється, Inditex Group підписала договір оренди 478 кв. м в київському ТРЦ Respublika.
Відкриття магазину заплановано на кінець 2014 року.
За даними компанії, на майданчику група відкриє свій перший в Україні магазин з продажу товарів для дому Zara Home.
У його асортименті будуть представлені текстиль, предмети декору, прилади для сервірування столу, аксесуари для ванн та інше.
Незважаючи на те що Inditex працює в Україні з 2008 року, перший спеціалізований магазин товарів для дому і декору буде відкритий тільки зараз, зазначила керівник відділу комерціалізації "Мегаполісжитлобуд" Олена Кравцова.
За її словами, раніше марка Zara була представлена тільки магазинами модного жіночого, чоловічого та дитячого ліній одягу та аксесуарів, такими як Zara, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Massimo Dutti і Oysho.
Мережа Zara Home почала роботу в 2003 році і на сьогоднішній день об'єднує 388 магазинів в 42 країнах світу.
Вона входить в іспанську групу Inditex (Industria de Diseco Textil), яка управляє 6,249 тис магазинами в 86 країнах.
Остання володіє торговельними марками Zara, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho, Massimo Dutti і Uterque. Виручка групи за 2012 рік становила 15,9 млрд євро, чистий прибуток - 2,4 млрд євро.
Засновник Inditex Амансіо Ортега займає третє місце в рейтингу найбагатших людей світу за версією Forbes зі статками у 57 млрд доларів.
Виведення на український ринок Zara Home говорить про те, що Inditex задоволена результатами роботи в Україні і вважає її ринок перспективним, відзначає експерт профільного видання RetaiNet Олександр Ланецький.
За його словами, магазини відкриваються тільки у великих торгових центрах з хорошою локацією.
Враховуючи те, що Zara Home працює в ціновому сегменті "середній плюс", зараз не найкращий час для виведення бренду, вважають експерти.