iPhone займають 76% на японському ринку
76% продажів в жовтні на японському ринку смартфонів припало на моделі від Apple.
Про це йдеться в підрахунках аналітичної компанії Kantar Worldpanel, пишуть "Весті.Економіка".
Нові iPhone з'явилися у продажу на островах в кінці вересня і користуються істотним попитом.
61% смартфонів, проданих найбільшим стільниковим оператором країни NTT DoCoMo в жовтні, припав на моделі iPhone 5S і iPhone 5C.
До останнього моменту компанія не брала на реалізацію продукцію Apple і воліла продавати пристрої на операційній системі Android. DoCoMo була змушена переглянути свою політику щодо Applе, після того як за останні 4 з половиною роки кількість абонентів оператора знизилося на 3,2 млн осіб, так як DoCoMo відмовлялася підтримувати техніку, розроблену в Купертіно.
За даними Bloomberg, на частку NTT DoCoMo припадає близько 45,7% стільникових абонентів, KDDI воліють 29% користувачів, а SoftBank утримує 25,3% ринку мобільного зв'язку.
На світовому ринку пристрої на Android міцно утримують перше місце. Android, за підрахунками IDC, зуміла захопити 81% ринку смартфонів в III кварталі 2013 року.