Panasonic вийде на ринок автомобільних запчастин
Компанія Panasonic активно шукає цілі для покупки або формування альянсу з виробниками запчастин для машин.
Про це заявив директор Panasonic з автомобільних і промислових продуктів Есіхіко Ямади, передають "Вести.ru".
За інформацією видання, зараз Panasonic поставляє літій-іонні батареї для Toyota Motor і Tesla Motors і планує розшити асортимент комплектуючих, намагаючись компенсувати спад на ринку телевізорів та іншої споживчої електроніки.
Як наголошується, за наступні 5 років Panasonic має намір подвоїти виручку від комплектуючих до 19 млрд доларів, розробивши нові системи автоматичного керування автомобілем.
Цього року японська компанія вже витратила близько 473 млн доларів на поглинання фірм, що володіють необхідними знаннями.
Наприклад, Panasonic може постачати для автомобілів датчики для парктроников та інших систем, оскільки володіє напрацюваннями в галузі виробництва різних сенсорів.
"Камери можуть вбудовуватися в передній або задній бампер, проте ми не виробляємо бампери. Складно вийти на новий ринок без суттєвого досвіду роботи. Домогтися використання нашої продукції в нових пристроях також непросто", - заявив Ямада.
Як повідомлялося, в III кварталі підрозділ з автомобільних і промислових продуктів приніс компанії близько 1,36 трлн ієн, або 37% від сукупної виручки, і став найприбутковішим напрямком роботи корпорації.
За словами Ямади, автомобільна продукція принесе компанії близько 1,1 трлн ієн чистого прибутку за підсумками поточного фінансового року, який закінчується 1 квітня.