Частка "китайських" смартфонів в Україні досягла 40%
Згідно з даними роздрібного аудиту мережі гаджетів і аксесуарів "Цитрус", в III-му кварталі 2013 року частка продаваних китайських смартфонів на ринку України під так званими "В"- брендами становила 40%.
Про це повідомляє "proIT" з посиланням на прес-службу компанії.
"Якщо раніше "техніка з Китаю" цілком обгрунтовано мала статус дешевої та низькоякісної, то сьогоднішні "китайці" вийшли на якісно новий рівень, демонструючи прогресивні характеристики, якісну збірку, і дуже привабливу ціну", - повідомляють експерти "Цитруса".
Відповідно до досліджень компанії IDC, в 2013 році китайські бренди Huawei і Lenovo вже увійшли в ТОП-5 світових виробників смартфонів за кількістю проданих пристроїв, поступаючись лише Samsung і Apple.
Сумарно частка китайських "В"- брендів світового ринку смартфонів становить вже понад 20%, за даними компанії Canalys.
При цьому сам китайський ринок смартфонів за останні кілька років став одним з найбільш швидкозростаючих ринків смартфонів у світі.
Маркетинг-директор мережі "Цитрус" Віктор Шолошенко зазначає, що українські покупці при виборі пристрою звертають увагу на операційну систему, на базі якої працює смартфон. Саме тому більшість користувачів купують не бренд, а саме "операціонку".
Як уточнили в "Цитрусі", під аудитом роздрібного ринку смартфонів України мається на увазі ринок тільки офіційно завезених телефонів, так званих "білих" смартфонів.