Китай створює сприятливі умови для інтернет-бізнесу

Понеділок, 25 листопада 2013, 09:13

Китай прийняв нові правила, щоб збільшити витрати у своєму швидкозростаючому секторі електронної комерції.

Таким чином, уряд намагається збільшувати рівень внутрішнього попиту після того, як керівництво країни оголосило про найамбітніші реформи за останнє десятиліття, пише Reuters.

Як повідомляється, Китай хоче досягнути зростання обороту електронної комерції до 18 трлн юанів (2,9 трлн доларів) до 2015 року. Торік цей показник склав 8,1 трлн юанів.

Зі збільшенням використання смартфонів та швидкісного інтернету, сегмент онлайн торгівлі в Китаї може обігнати США (поки що найбільший в світі) вже цього року і досягти 3,3 трлн юанів до 2015 року.

Загальні витрати китайських споживачів на покупки в мережі досягли 212,4 млрд доларів в 2012 році, у порівнянні з 228 млрд у Сполучених Штатах.

Китайські політики дуже зацікавлені у розвитку споживання і послуг, в цьому вони бачать майбутнє економіки після багатьох років інвестиційного та експортно-орієнтованого зростання.

Відповідно до нових директив, Китай хоче, щоб більше 10 відсотків імпорту та експорту країни складала електронна комерція. І такий же відсоток роздрібного ринку повинен перейти он-лайн.