JPMorgan відчув гнів соціальних мереж
JPMorgan Chase скасував заплановану сесію питань та відповідей на Twitter після того, як ця подія привернула тисячі словесних атак.
Про це пише The Financial Times.
Як зазначається, цей інцидент може увійти в історію як "приклад" того, як не слід просувати свій бренд у соціальній мережі.
Один із старших банкірів Джиммі Лі, який працював над IPO для Twitter, був готовий відповісти на питання через Twitter в рамках маркетингової події, яка мала відбутись у четверг з хештегом AskJPM.
Але, у другій половині середи, користувачі Twitter засипали питаннями банк, який сумновідомий продажем поганих іпотечних цінних паперів та збитками в 6 млрд доларів від "Лондонського Кита".
Необачність JPMorgan є прикладом того, як маркетинг в соціальних медіа може піти не так. Принаймні, дві третини від більше ніж восьми тисяч повідомлень, які були відправлені з використанням хештега #AskJPM, мали негативний відтінок, відповідно до сайту компанії Topsy, яка аналізує дані Twitter.
Кілька користувачів написали, що ця ситуація стане зразковою про те, як не використовувати сайт соціальних медіа в маркетингових цілях. Один користувач Twitter порівняв його з "громадським побиттям камінням", а інший спеціаліст зі зв'язків з громадськістю сказав: "ситуація з Twitter це те, чого боїться кожен професійний піарщик".
Тирада негативних коментарів включала і такий: "Скільки людських життів вам треба було зруйнувати, перш ніж розглядати вашу бізнес-модель як успішну?", інше питання звучало як: "Скільки цуценят ви вбили сьогодні?."
Рух "Окупуй Уолл-стріт", який організував гучні протести в 2011 році, закликав користувачів Twitter не пропустити можливість задати банку питання.
"Якщо ви коли-небудь хотіли висказати JPMorgan все, що ви про них думаєте, час настав - #AskJPM".