Coca-Cola вкладе 4 мільярди в китайське виробництво
Coca-Cola має намір інвестувати більше 4 млрд долларів в будівництво нових заводів у Китаї, щоб протистояти конкурентам на ринку безалкогольних напоїв.
Про це пишуть "Весті.Економіка" з посиланням на Reuters.
Варто зазначити, що раніше американська харчова компанія виділяла на виробництво в Піднебесній 4 млрд доларів в період між 2012-2014 роком.
За словами прес -секретаря The Coca-Cola Шаролін Чой, виробник напоїв відкритий для співпраці з місцевими фірмами. На думку аналітиків, це допоможе випускати напої в стилі, наближеному до місцевих звичаїв, як, наприклад, трав'яні чаї.
Китайські споживачі все частіше вибирають здорове харчування, що відчули на собі компанії, що пропонують фастфуд, так як їх прибуток у Китаї різко знизився.
"На ринку напоїв спостерігається висока конкуренція, тому Coca-Cola доведеться розширюватися за рахунок поглинання місцевих компаній, а не природного зростання", - зазначив Шон Рейн, керуючий директор China Market Research Group.
За даними дослідницької компанії, Coca-Cola - як і раніше провідний виробник напоїв в Китаї.
На компанію припадає 16% від загальної частки ринку за підсумками 2012 року проти 16,6%, зафіксованих у 2008 році.