Ігровий ринок в 2013 році оцінили в 93 мільярди
До кінця 2013 року сума, витрачена геймерами по всьому світу на відео-ігри за рік, досягне 93 мільярди доларів.
До такого висновку прийшли аналітики дослідницької компанії Gartner, провівши масштабне вивчення ігрового сегмента, пишуть "Вести Економіка".
У 2012 році ця цифра становила 78,9 млрд доларів. Фахівці Gartner вважають, що вже в наступному році обсяг ринку відео-ігор перевалить за 100 млрд доларів, а до кінця 2015 року цей показник виявиться на рівні 111 млрд доларів.
При проведенні дослідження аналітика Gartner враховували глобальні обсяги продажів як програмного, так і апаратного забезпечення.
Також у розрахунки були включені мобільні ігри, витрати на які до 2015 року зростуть до 22 млрд доларів з 9,3 млрд доларів в 2012 році.
"Це зростання буде можливе завдяки успішним глобальних продажів мобільних девайсів преміум-класу, а також підвищеного бажанням споживачів запускати гри на цих багатофункціональних устройтсва, здатних працювати з більш складним контентом", - зазначив директор з досліджень Gartner Брайан Блау.
Після декількох років, коли сегмент ігрових консолей перебував у занепаді, завдяки виходу нових моделей, ринок знову готовий піти вгору, і якщо минулого року його обсяг налічував 37,4 млрд доларів, то до 2015 року цей показник досягне 55 млрд доларів.
При цьому сегмент ігор на ПК продовжить падати - з 13,3 млрд доларів в 2013 році до 12,4 млрд доларів в 2015 році.
Комп'ютери та кишенькові консолі перестануть бути важливими ігровими платформами, прогнозує Брайан Блау.