Українська правда

Витрати на рекламу з'їли прибуток LG

24 жовтня 2013, 16:14

Мобільний підрозділ LG в третьому кварталі витратив на маркетинг за останні три повні місяці більше 190 млн доларів.

Про це пише "CyberSecurity".

Корейська LG Electronics показала квартальні результати, що виявилися гіршими за оцінки аналітиків через збільшення витрат на маркетинг і рекламу при виведенні нових смартфонів LG на масовий ринок. Чистий прибуток компанії знизився до 84 млрд вон або 80 млн доларів за період липня-вересня.

Аналітики в Сеулі прогнозували, що виробник покаже прибуток у розмірі 201,3 млрд корейських вон.

Після публікації звітності папери компанії знизилися на 1,2% до 68,9 тисяч вон за акцію.

Операційний прибуток компанії в третьому кварталі знизився до 217,8 млрд вон, тоді як валовий виторг становив 13,9 трлн вон. Мобільний підрозділ компанії показав операційний збиток у розмірі 79,7 млрд вон при продажах в 30,5 трлн вон. У звітному кварталі компанія продала 12 млн смартфонів.

Згідно з оцінками Strategy Analytics, частка LG на ринку смартфонів зараз становить 5,3%, проти більш ніж 30% у компанії Samsung.

Підрозділ домашніх цифрових рішень, на частку якого минулого року припало 47% продажів, показав операційний прибуток у розмірі 124,4 млрд вон.

Як повідомлялося, в серпні цього року LG випустила свій новий смартфон G2, на частку якого зараз припадає істотна стаття маркетингових витрат компанії.

Ринок смартфонів наближається до насичення і виробникам стає все важче привернути увагу споживачів саме до своїх продуктів. Мобільний підрозділ LG в третьому кварталі витратив на маркетинг за останні три повні місяці більше 200 млрд вон.

LG