Яндекс запускає систему мобільної аналітики
Яндекс запустив "Яндекс.Метрика" - безкоштовний аналітичний сервіс для розробників мобільних додатків.
Про це повідомляє "Сybersecurity".
За інформацією видання, він дозволяє отримувати відповіді на складні питання: наприклад, скільки користувачів з Москви і Санкт-Петербурга зробили покупку зі смартфонів Samsung у версії додатка 1.01.
Сервіс працює з додатками для iOS, Android і Windows Phone.
"Яндекс.Метрика" для додатків допоможе розробникам краще вивчити аудиторію і зрозуміти, як розвивати свої продукти. Сервіс збирає дані про використання додатків і дозволяє сортувати інформацію по різним фільтрам і їх комбінаціям.
Таким чином, за кілька кліків можна дізнатися, скільки користувачів і з яких пристроїв працювали з додатком у Нижньому Новгороді минулого тижня.
Він вміє деталізувати і "падіння": наприклад, покаже, у скількох користувачів з Росії додаток версії 2.34 давав збій на планшетах.
Дані оновлюються кожну хвилину, тому стежити за статистикою можна практично в реальному часі.
"Яндекс.Метрика" для додатків доступний розробникам по всьому світу російською та англійською мовами.
У наступній версії Метрики мобільних додатків, на додачу до аналітичних з'являться маркетингові інструменти. З їх допомогою розробники зможуть бачити джерела трафіку, воронки, конверсії та інше.