Facebook змінює правила конфіденційності
Facebook змінює правила конфіденційності для користувачів у віці від 13 до 17 років, послаблюючи контроль.
Про це пишуть "Ведомости".
Як пише видання, якщо досі пости і фотографії підлітків могли бачити тільки їх "друзі " і "друзі друзів", то зараз вони отримали можливість викладати контент у відкритий доступ.
Типово публікації підлітків і раніше будуть видні тільки обмеженої аудиторії - тепер тільки "друзям". Однак при бажанні такий користувач зможе змінити настройку.
Якщо він вибере загальний доступ, на екрані спливе попередження про те, що це означає. І новий пост буде доступний всім, в тому числі і рекламодавцям, і його можуть включити у свої Таймлайн. Уникнути вікових обмежень користувач може, вказавши, що він старший, ніж насправді, пише видання.
У Facebook пояснюють, що підлітки давно хотіли, щоб їх почули.
Керівник групи, яка бореться проти маркетингу для дітей, Джефф Честер заявив New York Times, що це зміна - черговий крок до монетизації. Він зазначив, що Facebook стимулює користувачів "викладати всі", що робить його надзвичайно привабливим для рекламодавців.
Зараз у Facebook 1,2 млрд користувачів. CNN зазначає, що після періоду, коли соцмережею були захоплені підлітки, їх змінили "батьки, бабусі -дідусі і рекламодавці". Однак підлітки залишаються віковою групою, яку компанія намагається охопити.