Термін окупності магазину в Києві - близько 3 років
Більшість західних ритейлерів бояться заходити в Україну.
Таку думку висловив партнер компанії UTG Віталій Бойко.
"У тому, що стосується представленості західних брендів, ми як і раніше констатуємо відставання нашої країни від Росії. Ще кілька років тому вважалося, що в Росії присутні лише близько 2/3 світових брендів. Тепер же Росія є ціллю №1 для міжнародних ритейлерів", - зазначає він.
"Україну, на жаль, поки, в основному, ігнорують. Це пов'язано з інвестиційною непривабливістю нашої країни, а також з тим, що багато хто вважає інвестиції в ритейл в Україні надто ризикованими", - вважає Бойко.
За його словами, термін окупності одного магазину для більшості брендів у Києві - близько 3 років.
"При цьому можливості щодо інвестицій великі, адже наша столиця може вмістити 5-6 магазинів більшості брендів, як і всі українські міста-мільйонники. Інвестиції становлять від 200 тисяч доларів для одного магазину до декількох мільйонів - для мережі магазинів", - підкреслює експерт.