Українські молочники почали шукати можливості за межами країни
Вихід українських молочних підприємств на європейські ринки вже можна назвати трендом.
Підприємство "Дубномолоко" з групи "Континіум" збирається прорубати "вікно" до Європи, пише Forbes.
Незабаром завод, що випускає на своїх потужностях твердий сир під торговою маркою "Комо", планує налагодити сирне виробництво за межами країни.
Крім "Дубномолоко" Ігоря Єремєєва, такі ж кроки зробили "Волошкове поле" Андрія та Олександра Табалових і "Терра Фуд" Станіслава Войтовича.
Першопрохідцем став російсько-український холдинг Milkiland Анатолія Юркевича, який придбав минулого року завод у Польщі.
"Еміграція" українських молочних підприємств обумовлена декількома причинами, основна - проблема з сировиною.
"У Польщі сортом "екстра-клас" приймають 95% сировини, в Україні цей показник - 4,8%", - зазначив голова правління "Дубномолоко" Олег Волошин.
"Молоко в Євросоюзі кращої якості, і воно - дешевше", - заявив співвласник компанії "Волошкове поле" Андрій Табалов.
Ще одна причина - торговельні війни, які часто розв'язує проти української сторони основний зовнішній контрагент українських молочників Росія.
"Це (виробництво за кордоном) дало б можливість диверсифікувати ризики між виробництвом і збутом продукції, між політичними ситуаціями і економічними складовими", - повідомив Волошин.
Як зазначає видання, налагодити виробництво в ЄС - фактично єдиний спосіб отримати доступ до платоспроможного європейського споживача.