Українська правда

Києву обіцяють чотири тунелі і нову гілку метро

10 червня 2013, 11:13

Генпланом розвитку Києва передбачено будівництво чотирьох тунелів і нові станції метро на двох гілках.

Про це повідомив керівник групи розробників нового генплану столиці, начальник комунальної корпорації "Інститут генерального плану Києва" Сергій Броневицький в інтерв'ю "Комерсант-Україна".

Він розповів, що в Генплані для вирішення проблеми транспортних заторів у столиці заплановано будівництво чотирьох тунелів.

"Два з них - Північний і Південний - пройдуть під Дніпром. Північний простягнеться від Окружної дороги з Оболоні на Троєщину. Зараз ведеться обговорення, чи буде це тунельний або мостовий перехід. Але за попередніми оцінками, тунель будувати дешевше - міст перекриє зелену зону на Троєщині , виникне питання компенсації власникам вартості їхніх земельних ділянок", - зазначив розробник.

"Південний тунель продовжить вулицю Заболотного і піде на Південні Позняки. Крім цього, заплановано тунельний перехід, що продовжує Подільський мостовий перехід від вулиці Фрунзе до вулиці Чорновола. Ще один тунель, який буде побудований, - це продовження нового залізничного моста з Наддніпрянського шосе на вулицю Саперно-Слобідську протяжністю 1,5 км. Але в генплані не вказано, коли ці проекти будуть реалізовані", - розповів Броневицький.

"Це відбудеться тільки тоді, коли будуть знайдені необхідні кошти, а також прийнято нове законодавство щодо концесії. Зазначу, що передбачається і будівництво тунелю від площі Перемоги до станції метро "Лівобережна". Але це дуже дорогий проект, на нього необхідно близько 7 мільярдів гривень , тому говорити щось з приводу його реалізації рано", - уточнив чиновник.

Він також розповів, що в найближчі два-три роки планується добудувати три станції метро на Сирецько-Печерській лінії до проспекту Правди на Виноградарі.

"Що стосується п'ятої, Вишгородському-Дарницької гілки, то вона пройде від площі Шевченка до Дарницького залізничного вокзалу. Але це перспектива на період після 2025 року. Зараз генплан передбачає активне будівництво четвертої лінії метро на Троєщину. Крім того, ми хочемо добудувати метро на Теремки з поворотом гілки на Теремки-2 з двох станцій", - уточнив Броневицький.

"Ми також продовжимо розвивати швидкісний трамвай - діюча на лівому березі лінія буде продовжена на південь з виходом на Південні Осокорки", - розповів він.

Українська правда