Бродський вирішив змінити правила розміщення зовнішньої реклами
Держпідприємництво ініціює зміни до типових правил розміщення зовнішньої реклами.
Зокрема, пропонується удосконалити порядок видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами, йдеться у повідомленні відомства.
"Пропонується, що при порушенні розміщенні рекламного щита, він демонтується за чітко встановленим порядком. Проте, демонтажу такої конструкції можна буде уникнути, якщо порушення будуть усунуті після попередження", - сказано у повідомленні.
У Держпідприємництві зазначили, що плата за тимчасове користування місцем розміщення зовнішньої реклами буде зараховуватися виключно до бюджетів територіальних громад сіл, селищ і міст.
"Туристи скаржаться, що такої кількості реклами, як в Україні немає більше ніде. За засиллям рекламних щитів не видно не лише дорожніх знаків але і об’єктів архітектури при автомобільній подорожі", - заявив голова відомства Михайло Бродський.