Microsoft боротиметься за роздрібний ринок Азії
Microsoft планує розширити свою мережу фірмових роздрібних магазинів до Гонконгу, і це буде перша подібна мережа компанії в Азії.
Про це пишуть "Вести Економіка".
Така ініціатива поставить Microsoft в пряму конкуренцію проти компанії Apple, яка відкрила деякі зі своїх найбільш прибуткових фірмових роздрібних магазинів в 11 місцях на двох ринках.
У Microsoft 78 фірмових роздрібних магазинів у США, Канаді та Пуерто-Ріко, а у Apple - 406 по всьому світу.
Ральф Хаптер, голова і головний виконавчий директор Microsoft Greater China, сказав: "Ми дійсно хочемо перейти до наступного кроку, і почати брендинг, що дозволяє користувачам збільшити доступ до наших товарів".
Також очікується, що цього місяця Microsoft надасть китайцям можливість користуватися його продуктом Azure - платформою для хостингу серверів та проведення обчислень. Для досягнення цієї мети компанія розширить штат в цій країні на кілька тисяч позицій.
Про це заявив на травневій прес-конференції в Шанхаї генеральний директор компанії Стів Балмер. І додав, що Microsoft не створюватиме власний дата-центр в Китаї. У листопаді цього року компанія підписала договір з китайським провайдером і хостером 21Vianet, на потужностях якого працюватимуть сервери Microsoft.
Деякі китайські компанії вже користуються послугами платформи Azure, серед яких соціальна мережа Renren, служба потокового відео PPTV, автовиробник Qoros. Відкриття серверів на території КНР дозволить Microsoft працювати з місцевими муніципалітетами і держкомпаніями.